Wilpas jalkapallojuniorit koronaohjeistukset 8.-28.2.2021 PÄIVITETTY

10.2.2021

Wilpas jalkapallojuniorit koronaohjeistukset päivitetty 10.2.2021
1. Ulkoharjoitukset:
Alle 12-vuotiaiden oman ryhmän tai joukkueen kesken myös lähikontaktia sisältävät harjoitteet ovat jatkossa mahdollisia. Pelaaminen muita joukkueita vastaan ei edelleenkään ole sallittua eikä kilpailuja tai esiintymisiä tule järjestää.

Varsinais-Suomessa alle 12-vuotiaat voivat jatkossa harjoitella pelinomaisesti nimenomaan oman harrastusryhmänsä kesken.
Koronakoordinaatioryhmä piti yli 12-vuotiaiden nuorten harrastustoimintaan liittyvät suositukset ennallaan.

12-vuotiaat ja sitä vanhemmat pitävät maskeja pukuhuoneissa.

2. Sisäharjoitukset:

Kädet pestään saippualla ennen harjoituksia ja harjoitusten jälkeen.

12-vuotiaat ja sitä vanhemmat pitävät maskeja sisätiloissa, valmentajat pitävät maskia myös harjoitusten aikana. Vältämme oleskelua sisätiloissa.

3. Tiedoksi! Valmentajien maskin käyttö harjoitusten aikana mahdollistaa karanteenin välttämisen mahdollisissa altistumistilanteissa.